سوالات متداول شما

محصولی که شما دریافت خواهید کرد،از لحاظ فنی(کلاف کار،جنس مصرفی اعلام شده در توضیحات،اجزای مشمول در سرویس) 100 درصد با عکس های قرار داده شده در سایت مطابقت خواهد داشت،اما جزئیاتی مانند رنگ کار و رنگ پارچه که به دلیل کیفیت عکاسی،نوردهی و تفاوت صفحه نمایش ،ممکن است تفاوت چند درصدی با محصول داشته باشد.

تمامی سرویس ها شامل 24 ماه گارانتی و 60 ماه  خدمات پس از فروش می شوند.
اما با توجه به این که هدف اصلی اودار رضایت مشتریان بوده،از این رو شرکت اودار خدمات پس از فروش خود را به صورت مادام العمر برای محصولات خود ارائه می کند.

1.در صورتی که محصول از نظر مصرف مواد اولیه یا نحوه تولید،معیوب شناخته شود و عوامل محیطی مانند رطوبت،نور خورشید،مجاورت با رادیاتور،سهل انگاری،عدم مراقبت و شکستگی ناشی از سقوط و موارد مشابه در ایراد ایجاد شده تاثیر نگذاشته باشد،ضمانت قابل اجرا است.

2.ضمانت نامه به همراه فاکتور که دارای تاریخ و مهر شرکت باشد،معتبر خواهد بود.

شما می توانید راهنمای استفاده و آموزش نگهداری از محصولات اودار را به صورت کامل و جامع و با تمام جزئیاتی که بر اساس چندین سال تجربه از بیش از 6000 مشتری جمع آوری شده است را بر روی برگه ضمانت کالا تحویل شما داده می شود،مطالعه فرمائید.

لطفا اطلاعات خواسته شده را به صورت کامل وبا دقت پرنمائید،همکاران ما در اسرع وقت باشما تماس خواهند گرفت

    23
    نمایندگی فعال در سراسر ایران
    4
    خط پشتیبانی
    24
    ساعت روز
    7
    روز هفته